Translate

środa, maja 29

Kompletny brak wolnego czasu.

Kocham bycie mamą.  Nawet jeśli przez ostatnich parę dni nawet nie miałam kiedy "usiąść" to i tak cieszę się z tego, że ich mam. Dzieci podrosną szybko. Jestem jeszcze młoda więc znajdę w życiu czas na swoje pasje. Teraz cieszę się tym, co mam i korzystam z wolnych chwil kiedy tylko mogę. Nadchodzi długi weekend, a wraz z nim moja mama, która przyjeżdża do swoich kochanych łobuziaków. Ja odetchnę, no! i mam w planach czymś Was w końcu zaskoczyć. Mam nadzieję, że się uda. Niestety koszula, którą zaczęłam leży i czeka na swoją kolej. Wczoraj późnym wieczorem zrobiłam tiulową tęczową spódniczkę, której zdjęcie umieszczę jutro. Zostały mi drobne poprawki ;).
Wczoraj odwiedziłam pasmanterię u siebie w mieście i kupiłam parę pierdółek. Teraz niestety muszę kończyć, ponieważ wisi nade mną mój starszy synuś :) Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz